Searching for culinary perfection, one recipe at the time

miercuri, februarie 29, 2012

Shrimp with Avocado Salsa

După porţia mai mult decît generoasă de la reţeta precedenta ne întoarcem la o reţetă care produce rezultate în linie cu majoritatea celorlalte retete din carte, arome si gusturi cu caruta, cantităţi cu pipeta.

Cum am rămas serios în urma cu postatul fata de ce am gătit deja, de data asta fac o variaţie. Mai mult sau mai puţin, pînă acum, reţetele postate au fost gătite în ordinea care au fost postate pe blog. Reţeta asta este parte din meniul din weekendul trecut, foarte proaspătă :)

Meniul complect a fost :
Shrimp with Avocado Salsa
Spotted Skate Wing with Braised Red Cabbage and Mustard Sauce
Velouté of Bittersweet Chocolate with Cinnamon Stick Ice Cream
+
Sarmale (de rezerva, daca cumva avem vre-un dezastru si nu iese felul principal)

Cum la masa de data asta se presupunea ca o sa fim nouă persoane si reteta produce 12 porţii, reteta asta a fost una din candidatii fruntaşi în materie de aperitive. La o citire mai atentă am descoperit ca fiecare portiţe consta de fapt dintr-o jumătate de crevete (shrimp). Acum, eu am cumparat cei mai mari creveţi pe care i-am găsit, dar pînă la urma jumătate de crevete rămîne tot jumătate de crevete. Cu generozitate, jumătate de crevete are în jur de 15-20 de grame.  Asa ca, după deliberări aprinse în familie, am dublat reţeta si am servit cîte un crevete întreg de persoana :)


Mise en place pentru Court Boullion

Asta este un fel de supa în care o sa fiarba creveţii.
Toate ingredientele astea în cratiţă


Se adaugă lichidele (apa, vin alb, zeama de lamie si oţet de vin) si se aduc la fierbere după care se pun creveţii pentru un minut.
Se scot creveţii într-un vas separat peste care pune supa de mai sus. Se lasă în forma asta sa ajungă la temperatura camerei.

Mise en place pentru Avocado Salsa


Se toacă cît se poate de mărunt ceapa roşie , castravetele si avocado, după care se amestecă ... si gata.
Salsa sa mai făcut în casa la noi de nenumărate ori, ce a fost diferit de data asta a fost folosirea  castravetelui. Nu am mai folosit pînă acum în salsa.

Rezultatul final a fost fantastic, si la prezentare si la gust.  Pentru forma finala se infige cite jumatate de crevete intr-o furculita dupa care se adauga o lingurita de salsa. Pe salsa se pun doua romburi de rosie.
Verdictul final...Printre cei mai buni creveţi încercaţi vreo data.  

Păcat ca nu a fost decît cîte unul de fiecare :( chiar si în reţetă dubla :)

Cu siguranţa ca o sa apară destul de des prin meniurile mele viitoare.
Un crevete..., doi... cineva?


Intotdeauna...


al vostru Wandering Oltean


Share this post

0 comments

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© The Wandering Oltean
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSS Comments RSS
Back to top